Для кого ми започаткували Перша франшиза печива в Україні?
У статті “Что такое франшиза?” ми розглянули зміст такого поняття як франшиза та розглянули які вигоди ця форма співробітництва має для обох сторін.
У статті ” Виробництво цукрового печива” підкреслили, що цей вид кондитерських борошняних виробів займає найбільшу частину ринку. Особливо тепер, коли економічна ситуація загострюється. виробник цього виду має найменші ризики.Має значення асортиментна політика підприємства.Долучення до асортименту більшої кількості однотипного печива не генерує збільшення продажу.Споживачам набридлі чайне,хкторки та сільські печива з однаковим смаком.
Що не так з асортиментом печива?
Наразі асортимент цукрового печива доволі однорідний та неконкурентоспроможний. Рецептура ставить собі за мету — зменшити собівартість.Нудному асортименту чайного та хуторського потрібна зірка — Бренд!
Перша франшиза печива — це в першу чергу залучення до асортименту виробника Брендів:” Здобне печиво Дніпро” та “Дніпровські зорі”
Що дає Бренд?
Бренд — це в кілька разів збільшений обсяг продажу, ніж будь-якого аналогічного виду! Це ціна збільшена на 20-30% від середньої! Це постійні замовлення!
В чому секрет рецептури ” Здобне печиво Дніпро”?
Секрет рецептури ” Здобне печиво Дніпро ” так ніхто самостійно і не опанував!
” Здобне печиво Дніпро” – це той твір, що поєднав у собі форму та зміст. Відтворення печива — виклик професійності та порядності для виробника.
Тому Перша франшиза — це оптимальний спосіб ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ печива.
Познайомитися з ПЕРША ФРАНШИЗА ПЕЧИВА умовами можна тут
Пропозиція обмежена.